Happy

sol

Just nu är nästan bästa tiden på dagen.

Jag sitter i soffan, ser solen gå upp, hör fåglarna där ute, men annars är det alldeles tyst. När jag har druckit upp mitt kaffe ska jag väcka Lea och så åker vi till stallet.

Det var längesen jag bloggade men det är bara för att allt är väldigt väldigt bra just nu. Jag har ett jobb jag gillar och massor av saker att göra och inte riktigt tid att blogga. Dagarna går i rasande fart.

Träningen går framåt och det blir ljusare och varmare om dagarna. Gran Canaria-resan kommer närmare, och nu har vi också bokat en resa till London och Notting Hill Carnival i augusti, jag och älsklingen.

Det är väldigt, väldigt bra nu.

Happy

Kommentera

