Hej lördag

Det kändes ljusare när vi gick till stallet i morse
Det kändes ljusare när vi gick till stallet i morse

Efter två krassliga dagar känner jag mig riktigt pigg igen. Dagen började som vanligt med ett besök i stallet sen var det Mollys första danslektion för terminen och nu har jag slängt ihop lite hallonpannacotta till Leas fest ikväll (jag får absolut inte kalla det för kalas).

Nu ska jag bara duscha och slappa lite innan vi drar upp till centrum och handlar det vi glömde igår (läs ketchup, senap och hamburgerdressing. Sånt man kan behöva om man ska ha hamburgerbuffé).

Älsklingen har nån jobbgrej inne i stan och är borta hela dan så vi får klara oss själva, , men träningen skippar jag nog. Känner mig inte helt hundra i kroppen så jag sparar krafterna till imorgon.

 

Hej lördag

Kommentera

