Operation pigg som en mört inledd

Just nu går jag som i dvala och tröttheten håller på att ta kol på mig. Eftersom jag går och lägger mig i tid och sover minst 7 timmar varje natt kan det inte vara att jag sover för lite så jag gissar att det helt enkelt beror på mörkret, även om det blev lite ljusare när det kom snö.

Men, min kamp mot tröttheten har precis börjat och planen för dagen är.

  • Extra D-vitamin till frukost – check
  • Skippa lunchträningen för en promenad till Sundbyberg medan det är ljust ute. Där ska inhandlas d-vitamin och nåt naturpreparat som jag inte kommer ihåg vad det heter
  • Ljusbomba hjärnan med såna här

Nu dags att masa sig till pendeltåget…

Operation pigg som en mört inledd

Kommentera

