Hej 2014

I väntan på middagsbuffén (är sjukt hungrig efter ännu en dag i backen) passar jag på och skriver ner några önskningar eller om man ska kalla det mål inför 2014. Hittills har året börjat bra, med massor av frisk luft, något jag hoppas ska sätta tonen för hela året.

#1 Vara ute mer

Jag har märkt att jag mår bra av att vara ute mycket. Något jag inte kan skryta med att jag har varit alltför mycket i mitt liv hittills. Därför hoppas jag att 2014 ska bli uteåret nr 1. Jag vill gå på utflykt i skogen med barnen, springa mer, åka mer skidor och kanske lära mig paddla kajak.

rudan

#2 Bjuda på fler middagar

Mitt sociala liv är inte vad det en gång var. Något som såklart kan skyllas på heltidsjobb, två barn och allmän tröttma. Lovar  dock bot och bättring på det området. Någon som är sugen på en middag i januari?

middaf

# 3 Gå oftare i högklackat

En gång i tiden kunde jag springa med stilettklackar på kullersten. Det var längesen. Och det är dags för mig att bli lite mer piffig. Inte så att jag tror jag kommer gå i stilettklackar till vardags men lite lagom klackar blir man bara glad av.

sandalett

 

Hej 2014

Kommentera

