Firar födelsedag

Lea

I morse gick vi upp och tog första pendeln till stan för att sen ta tåget upp till Dalarna och just nu befinner jag mig i liggläge i en säng i Hundfjället. Det hela är nämligen födelsedagspresent till världens bästa 11-åring som fyller år just idag. Och som det visar sig ÄLSKAR att åka skidor. Jag vet inte vem som är lyckligast över att få vara här just nu, hon eller jag ;).

4 dagar ska vi vara här. Och åka massor av skidor och njuta av frisk luft och snö. Jag trodde inte jag hade saknat snön men oj vad härligt det är. Dagens resultat blev bara 2 timmars åkning, men det + en låååååång resa verkar ha tagit musten ur oss båda två. Nu ska vi sova. Och drömma sött.

Firar födelsedag

Kommentera

