I backspegeln

Nu när det bara är några timmar kvar får jag väl göra som alla andra och summera året som gått. Ska jag göra det med ett enda ord får det bli – jobb.

Det har varit en hel del jobbfokus under 2013 och det syns inte minst i bloggen som inte har uppdaterats speciellt frekvent. Först på Apollo där jag jobbade enormt mycket under långa perioder och så har jag ju bytt jobb under året, något som förstås tagit en hel del energi i anspråk.

Så är det något jag tänker försöka bli bättre på nästa år så är det att prioritera andra saker än jobb. Men jag har ändå hunnit med en del andra saker än att jobba. Så här har ni kortversionen av 2013.

Januari

Februari

Mars

April

Maj

Juni

Juli

Augusti

September

Oktober

November

December

2014 ska jag nog bli bättre på att blogga och ta mig tid att njuta lite mer av livet. Inte ett nyårslöfte men en ödmjuk strävan. Vi ses imorgon! Gott nytt år!

I backspegeln

Kommentera

