Slow life

 

trailrunners
Perfekt löpväder med 2 grader och sol, kolla min snygga profil 🙂
soffläge
Softar framför TVn i min rosa sparkdräkt. Sjukt kul att kolla på sprinten var det också

Nu har jag varvat ner så pass mycket att jag faktiskt kan njuta fullt ut av ledigheten. Inga måsten, inga krav, ingen större energi läggs på städning och disk utan vi passar på att toffla runt och ha det bra.

Idag visade solen upp sig en sväng också, perfekt att börja dagen med en runda i skogen även om mina ben och rumpan  var fullkomligt krossade av träningsvärk (gjorde säkert 100 enbensknäböj på varje ben igår). Sen blev det soffhäng med skidåkning och så tog jag och Lea en runda uppe i centrum där jag fyndade mig en sparkdräkt för en tvåhundring. Världens fynd!

Imorgon är en ny ledig dag och så ser jag sjukt mycket fram emot min och Leas lilla sälentripp som får bli hennes födelsedagspresent.

Man kan ha det sämre.

Slow life

Kommentera

