Granen står så grön och grann i stugan

granen

En vecka sen senaste inlägget och jag kan inte skylla på att jag har varit busy. Det har varit julmat, julgodis och julmys för hela slanten. Julafton tillbringades hos oss med halva tjocka släkten. Riktigt skönt att slippa åka nånstans faktiskt så det kan jag tänka mig att vi gör om.

Vi har faktiskt inte varit helt stillasittande, liten löprunda har vi tagit oss ut på och igår blev det äventyrsbad men annars har vädret varit rätt så otrevligt faktiskt. Regn och rusk så långt ögat når. Granen tindrar iallafall friskt och nu är det dags för ett besök till stallet. Kanske blir en liten julaftonsuppdatering senare. Om jag har lust…

Granen står så grön och grann i stugan

Kommentera

