Från 0 till 60 kg på två veckor

Jag har med lite övertalning från en annan familjemedlem börjat köra marklyft och snart är det dags att påbörja marklyftsprogrammet.

Men först måste jag förstås ha en maxvikt att utgå ifrån och idag blev den 60 kg (för två veckor sen orkade jag knappt lyfta stången, men det är såklart mest teknik). Så nu vet jag vad jag har att jobba med och sätter nästa mål på 70 kg. Tror ni jag grejar det? Nu kan jag iallafall lyfta mig själv. Alltid något :).

Video

Kommentera

