En veckas #höstenergi

Efter en vecka med höstenergiutmaningen kan jag konstatera att jag faktiskt har fått mer energi. Jag känner mig mycket piggare och gladare när jag kommer hem från jobbet även om jag fortfarande är lika dödligt trött varje morgon. Och det trots att jag skippade träning två av dagarna eftersom möten inkräktade på min dagliga lunchträning.

Jag måste säga att jag är så himla glad att jag både har gratis gym på jobbet och grymma nya kollegor som går ner och tränar nästan varje dag. Då är det liksom inte svårt att komma iväg, tvärtom!

Såhär har veckans träning sett ut:

Fredag: Ryggpass i jobbgymmet
Lördag: 5 km terränglöpning på helstumma ben
Söndag: 45 min backträning i Rudan
Måndag: Bröst i gymmet följt av intervaller på löpbandet
Tisdag: Vila
Onsdag: Benpass i jobbgymmet
Torsdag:Vila
Fredag: Rygg

I helgen blir det nog terränglöpning både lördag och söndag i väntan på att nya gymmet ska öppna (håller tummarna för att det blir snart, de skulle ha öppnat redan)

En veckas #höstenergi

En reaktion på ”En veckas #höstenergi

Kommentera

