Hej November!

yoga
har infört dagens yoga även på nya jobbet

Jag vet inte riktigt hur det här gick till men nu blev det visst november. Och inte kan man väl börja en månad bättre än med en fredag?

I år tänkte jag försöka göra november till min favoritmånad. En stackars bortglömd och baktalad månad mellan vackra oktober och juliga december. Men det blir väl inte värre än man gör det?

Därför blev jag glad när jag hittade Jonas #höstenergi utmaning. Att träna något varje dag i november. Perfekt för mig!
Jag börjar november med ett pass i jobbgymmet (förstår ni hur lyxigt det känns att ha ett gratisgym på jobbet som man kan träna i varje dag?).

Igår körde jag ben och har rejäl träningsvärk så idag blir det nog rygg skulle jag tro. Nån fler som är med mig på lite #höstenergi?

Hej November!

Kommentera

