Dags för lite terränglöpning

Jag har ju varit mer eller mindre förkyld ända sedan Lidingö tjejlopp och därför har det inte blivit speciellt mycket träning på sista tiden. Men idag är det dags för Haninge trail och trots att jag inte känner mig riktigt 100 tänker jag springa ändå. Jag menar, hur ofta går det terränglopp längs min egen favoritrunda?

Idag ser det ut att bli kallt men fint, jag är glad att det inte har regnat eftersom jag fortfarande inte lyckats inhandla ett par nya terrängskor (och mina gamla är stela som pjäxor så de vill jag inte ha). Så nu dricker jag kaffe och förbereder mig på ett härligt lopp i långsam takt. Ska försöka att bara njuta och inte försöka slå nåt personligt rekord eller så ;).

löpning
Här kommer vi springa idag…

 

Dags för lite terränglöpning

Kommentera

