En vacker höstsöndag

Det blev ingen morgonlöpning idag eftersom jag är så sjukt förkyld men väl två härliga höstpromenader är ändå ett bra dagsbetyg. Det är verkligen vackert nu.

Rudan visade sig från sin bästa sida och jag passade på att utforska mountainbikespåret. Längtar efter att få bli fri från den här förkylningen så att jag kan provspringa den rundan.

Och apropå springa, nästa helg är det Haninge trail och då hoppas jag på lika fantastiskt väder som idag. Funderar på att köpa mig ett par nya trailskor då mina gamla är stela och otympliga och mina nya inte har det grepp som krävs om det blir det minsta blött och halt. Men så länge det är soligt och torrt skuttar jag gärna runt i dem.

20131013-161713.jpg

20131013-161745.jpg

20131013-161834.jpg

20131013-161844.jpg

20131013-161854.jpg

En vacker höstsöndag

Kommentera

