It´s the most wonderful time of the year!

höst

Jag älskar hösten, det är en av mina favoritårstider (faktum är att jag älskar alla årstider på sitt sätt men hösten är lite speciell).  Jag gillar när det blir mörkt på morgonen och kvällen så att man kan tända ljus och så älskar jag den där kyliga höstluften.

Hösten symboliserar också nystart, det är då alla projekt sätts igång, planer smids och strategier dras upp. Och den här hösten blir nystart på ett alldeles speciellt sätt. Om bara en vecka börjar jag nämligen mitt nya jobb som ansvarig för sociala medier på Travellink.  Ett jobb som jag kände verkligen skulle passa mig när jag först såg det. Nu kommer jag äntligen få utveckla min passion för sociala medier, innehållsmarknadsföring och strategi, och jag är så peppad!

Mitt år på apollo har varit både långt och kort men framförallt intensivt. Det jag kommer bära med mig mest är alla fantastiska människor jag har jobbat med. I will miss you, men det är ju tur att vi har facebook :).

It´s the most wonderful time of the year!

Kommentera

