Samlat energi

En vecka i solen med bad, värme, mat och finaste familjen var precis vad jag behövde. Nu känner jag mig mer utvilad än jag kommer ihåg att jag någonsin gjort. Och så vaknade jag kl 6 i morse också. Pigg som en mört :). Här kommer några favoritbilder från veckan på Kreta.

min favoritposition med utsikt över barnpoolen
min favoritposition med utsikt över barnpoolen
glada ungar
glada ungar
snygg kille ;)
snygg kille 😉
promenad längs stranden
promenad längs stranden
världens goaste Molly
världens goaste Molly
fina Lea
fina Lea
relaxar i skuggan
relaxar i skuggan
vår fina pool på kvällen
vår fina pool på kvällen
strandbild
lite mer strandhäng

 

 

 

 

 

 

 

 

Samlat energi

Kommentera

