Måste helgerna ta slut?

Just nu är jag omåttligt redo för semester. Det är som om varje uns av energi har lämnat kroppen när jag kliver upp på måndag morgon. Till skillnad från helgerna då jag verkar ha gott om energi. Eller är det för att solen känns så oåtkomlig när man ser den genom kontorsfönstret?
Hur som helst, ge mig semester nu! I brist därav kan jag ta helg…

Här har ni min helg i bilder

Födelsedagsglad
Födelsedagsglad
drink
drink
sliten i solstol
sliten i solstol
Fin fixad framsida
Fin fixad framsida
lördagsfika
lördagsfika
Papas asadas
Papas asadas
löpglädje
löpglädje

 

Måste helgerna ta slut?

Kommentera

