Dagens prestation

dagens glada svetto kom i mål tillslut
dagens glada svetto kom i mål tillslut
getingstucken i låret
getingstucken i låret

Jag skulle ljuga om jag sade att det gick snabbt. Faktum är att det förmodligen är den långsammaste mil jag sprungit i hela mitt liv. Men banan till Stockholm trail var rolig trots att den mest bestod av backar. Tur dock att det inte var blött för då vet jag inte om jag hade kommit fram med alla ben intakta. Det var väldigt mycket sten, med betoning på väldigt.

Dagens enda blessyr bestod av ett getingstick som jag fick redan den första kilometern. Ingen större fara men jag blev något överraskad.

Nu påbörjas planeringen inför sthlm halvmarathon. 4 löppass i veckan (intervaller,  femman med älsklingen, fartlek och långpass) och ett styrkepass av något slag, kettlebells till att börja med, så får vi se om jag lyckas toppa formen till September.

Dagens prestation

Kommentera

