Njuter av livet

gårdagens
gårdagens
dagens
dagens

Just nu njuter jag ohämmat av livet. Det är sommar, sol, varmt. Man kan sitta ute utan att frysa, kvällarna är långa och ljusa, löpningen går bra och saker kan inte bli bättre.

Snart har jag dessutom semester och en veckas resa till Grekland att se fram emot och som om det inte var nog väntar ännu mer spännande saker runt hörnet framåt hösten.

Igår var jag dessutom på dejt med min bättre halva och det var fantastiskt mysigt på alla sätt och vis. Med vitlöksosande Tapas och Sangria med kanel, goda drinkar på Sjöfart som har finaste utsikten över stan och avslutning på Swingaling, sen bakispommes på Burger King innan hemfärd.

Slutsats: jag är sjukt nöjd med livet just nu. Carpar och njuter.

Njuter av livet

Kommentera

