På önskelistan

Snart fyller jag år! Och egentligen önskar jag mig inte så mycket annat än en skön kväll och middag med mannen i mitt liv och gärna jättevarmt och bra väder såklart ;).

Men man kan ju passa på att önska sig något bara för att, och om jag nu skulle önska mig en födelsedagspresent skulle det vara nåt jag vill ha men aldrig kommer mig för att köpa till mig själv.

Som till exempel…

Untitled #37
burberrytröja

 

Eller nästan vad som helst från Länna Sport 😉

På önskelistan

Kommentera

