Vilodag

image

Idag testade jag crossfit. Det var kul men jag kände mig då otroligt trött och svag så jag kände mest för att bryta ihop och gråta av frustration.

Och när jag kollar min kalender så har jag kört ganska hårt med träning de senaste veckorna så det kanske inte är konstigt att man känner sig slut? Jag har iofs kommit in i ett grymt bra flow när jag längtar efter varje pass men man måste ju vila också.

Således blir det helt träningstomt imorgon då jag dessutom är ledig (ända till måndag!). Nu tar jag helg och njuuuuter.

Vilodag

Kommentera

