What´s up?

så här kladdig blir man när man inte tar bort mascaran innan träning. Funderar på att färga fransarna istället
så här kladdig blir man när man inte tar bort mascaran innan träning. Funderar på att färga fransarna istället

 

Är ungefär sämst i världen på att uppdatera bloggen. Men här händer det så mycket annat så jag hinner inte riktigt med. Just nu är det galet högt tempo på jobbet och för att orka med så måste jag träna typ varje dag. Sen blir det inte så mycket tid över till blogga och annat ;). Funderar på att köra en månad crossfit på gymmet innan semestern. Jag har helt fastnat för kettlebells som verkar vara min grej, tokkul är det iallafall.

Tog en jobba-hemma-dag igår för att jobba ikapp i lugn och ro (pallar inte bli avbruten varje kvart när jag har mycket att göra) och idag fick jag en extra jobba-hemma-dag då Molly vaknade med krupphosta mitt i natten och påföljande förkylning. Just nu verkar hon dock må ganska bra och hon sitter och kollar på barnkanalen medan jag proppar i hörlurarna för att få lite jobbro.

Well, back to work. Ville bara visa att jag lever typ.

What´s up?

3 reaktioner på ”What´s up?

    1. ja kettlebells är galet kul ;). Hade jag inte tränat så hade jag inte orkat med det här tempot. Som tur är så går det i perioder så snart lugnar det nog ner sig en smula. Sen är det ju semester 😀

      1. Ja visst är det skönt när man kan få energi av träningen när jobbet tar allt man har! Har kört lite kettlebells och det finns ju så mkt man kan köra med dom 🙂
        Semester – det bästa kommer med värmen och solen!! 🙂

Kommentera

