Tjoho!

image
gårdagens #svetto efter kettlebells
image
gårdagens #svetto efter vårruset

Vaknade upp med massiv träningsvärk idag pga bra träningsdag igår. Såhär vill jag känna mig varje dag.

Först körde jag 45 min tabataintervaller med kettlebells. Sjukt skönt (och jobbigt) och på kvällen var det vårruset.

Mina ben kändes som stockar och ville inte alls springa fort men det var kul ändå. Inser också att asfalt inte är mitt favoritunderlag. Är ju van vid stigarna runt Rudan nu.

Idag blir det kanske ett till crossfit pass. Eller så kör jag spinning. Vi får se.

Ha en skön tisdag!

Tjoho!

Kommentera

