Ofokuserad

image
dagens blåsa

Lite rastlös, lite trött, lite frustrerad. Så känner jag mig just nu. Försöker att inte bry mig så mycket om det men har ändå lite svårt för att fokusera på nånting.

Funderar på vad jag vill och inte vill och hur jag ska ta mig dit jag vill vara. Önskar att jag bara kunde vara nöjd och glad men tänker att det är sånt här man växer av.

In the meantime försöker jag bara träna så mycket jag kan och svettas ut frustrationen. Dagens pass var kettlebells utomhus i solen. Superhärligt och supersvettigt men blåsorna i händerna var inte sköna efteråt.

Ofokuserad

En reaktion på ”Ofokuserad

Kommentera

