I´m back!

I den söta lilla byn Podgora åt vi lunch och gick i trappor för att se på hotell och utsikten
I den söta lilla byn Podgora åt vi lunch och gick i trappor för att se på hotell och utsikten

 

I Tupeci fanns en fantastiskt fin strand och ett av mina favorithotell
I Tupeci fanns en fantastiskt fin strand och ett av mina favorithotell

 

Lite balkonghäng hann jag med
Lite balkonghäng hann jag med

 

Igår kom jag hem från en fantastisk studieresa i Kroatien som överträffade alla mina förväntningar.

Det som slog mig mest är den fantastiska naturen med väldiga berg som sluttar rätt ner i det kristallklara havet. Just bergen blev jag helt förälskad i, skulle kunna titta på dem hur länge som helst. Bild kommer när jag har orkat föra över alla bilder från kameran. Har inte instagrammat så mycket eftersom det varit fullt upp precis hela tiden.

Maten är supergod, vinet billigt (och gott!) och folk är hur trevliga som helst och pratar väldigt bra engelska. Kroatien känns som ett väldigt modernt land och det var inte ont om snygga designade hotell. Summa summarum, jag kommer åka tillbaka på semester.

I´m back!

Kommentera

