Dagens pepp

crossfit-girl-christina-gloger-580x869
Såhär kände jag mig idag. Bilden hittade jag på Pinterest som för övrigt har en riktigt kass ny embedfunktion, men klicka på bilden för att komma till originalblogginlägget.

 

Idag var jag för första gången på ett kettlebellspass. Och det var hur kul som helst! Visst har jag testat kettlebells lite förut, men det här var väldigt crossfitinspirerat med korta intervall-liknande sekvenser och jag som i vanliga fall inte tycker styrketräning är så superkul älskade det! Jag blev rejält svettig och flåsig och nu känner jag riktigt hur musklerna ömmar.

Man kanske skulle testa lite cross fit ändå? Vi har ju det på gymmet och då kan man bara betala 200 spänn extra om man vill köra cross fit en månad. Jag är lite sugen, men det hänger på hur mycket tid jag lyckas frigöra. Är ju inte superflitig på gymmet som det är nu. Men jag ska fundera på saken…

Dagens pepp

Kommentera

