Två är en trend

två svettiga svetton
två svettiga svetton

…tre är en vana?

Idag var jag och älsklingen ute och sprang tillsammans för andra söndagen i rad. Inte för att jag gillar att springa tillsammans men det är trevligt att ha sällskap dit och hem.

Det blev två 2,5 kilometers rundor runt ena sjön och sen en promenad längs elljusspåret där vi stannade och jag försökte mig på chins (helt misslyckat såklart). Nu är jag ju inte hemma nästa söndag men annars tänker jag mig att löpning innan frukost är en sällsynt bra söndagstradition som vi kan spinna vidare på.

Två är en trend

Kommentera

