Snart maj?

Eh vad hände egentligen, jag är fortfarande kvar i början av april och så börjas det pratas om att det är första maj nästa vecka. Och vid närmare titt i kalendern så stämmer det ju faktiskt.

Jag undrar ju vad som hände med april…

Maj kommer hur som helst bli en strålande månad. Jag har fullt upp med roliga saker på jobbet och det allra roligaste är att jag ska åka på studieresa till Kroatien i början av maj. Därav lite småpanik. Inte ett enda bärbart vår/sommarplagg tror jag finns i min garderob just nu. Det måste styras upp med lite klädshopping inom kort.

Men högst upp på listan står iallafall ett par solbrillor. Ut med vintern och in med sommaren!

gant-sunglasses
klassiska från Gant
Snart maj?

Kommentera

