Hej våren, hej klänningen

Nu är det väl ändå officiellt vår på riktigt? Och med våren kommer klänningssuget. Jag som inte har velat ha klänning på mig på flera månader sitter plötsligt och suktar efter än den ena, än den andra klänningen. Dock att jag fortfarande tycker det är för kallt för att gå till jobbet i klänning.

Jag hittade en jättefin liten sak på Asos som fick mitt habegär att svämma över. Men klänningar kan man väl ändå inte ha för många av?

Summerstyle
Hej våren, hej klänningen

Kommentera

