Hej huvudvärk

Det är faktiskt värre att ha jätteont i huvudet än att ha jätteont i halsen. Om man måste välja alltså. Men nu hoppas jag att penicilinet har börjat verka och imorgon kommer jag vara happy peachy som en ny människa :). Så säger vi.

Och nästa vecka ska jag inviga terrängspåret nere i Rudan, då borde det ha smält fram. Så säger vi. Så länge får jag bjuda på mitt nya instagramalbum. Dagens #svetto

svetto-1  svetto-2 svetto-3 svetto-4

Hej huvudvärk

En reaktion på ”Hej huvudvärk

Kommentera

