Taggad för Sthlm Springcross

image
Jag på halvmaran förra året

Om mindre än en vecka är det dags för Stockholm springcross som blir mitt första lopp för i år (jag var ju sjuk när premiärmilen gick). Och med tanke på hur lite jag sprungit hittills, hur många förkylningar jag haft och vilken form jag är i så siktar jag inte på någon tid.

Det kommer inte bli mitt snabbaste, längsta eller bästa lopp ever men det är mitt första terränglopp och senast jag sprang längre än en mil var förra året på halvmaran så jag är superpepp!

Det kommer bli hur kul som helst och mina enda mål är att komma runt alla tre varven, ha kul och inte komma sist.

Nån mer som ska springa på lördag?

Taggad för Sthlm Springcross

En reaktion på ”Taggad för Sthlm Springcross

Kommentera

