Inrutade lördagar

lea-conquest
Lea med nya favorithästen

Våra lördagar ser för det mesta likadana ut. Ridning, dans och lördagsfika på Malmens konditori. Men jag gillar det. Fast i morse när jag vaknade trodde jag inte att jag skulle orka åka till stallet. Huvudet och kroppen värkte och jag har världens halsont. Men inget ont som inte kan botas med lite ipren och kaffe.

Dock att jag börjar fundera över varför jag blir sjuk hela tiden. Har ju varit sjuk från och till i flera månader nu känns det som. Och så fort det blir bra och jag kan börja träna igen så blir jag sjuk igen.

Nåja, just nu känns det helt ok bortsett från halsontet och det är faktiskt ganska skönt att det regnar ute så jag kan vara inne och vika tvätt med gott samvete. Men nu är det dags att gå till dansstudion.

Härlig lördag på er!

Inrutade lördagar

Kommentera

