Colors of spring

I väntan på våren kan man ju alltid planera. Just nu planerar jag mest för årets tillskott i trädgården och letar efter den perfekta klänningen.

stäppsalvia
En stäppsalvia skulle gör sig bra mellan pionerna och liljorna
new dawn
Hoppas min New Dawn-ros från förra året blommar i år
klänning
Tukos är en av mina favoritfärger. Årets sommarklänning kanske?

Alla bilder hittas bland mina Pinterest-favoriter

Colors of spring

4 reaktioner på ”Colors of spring

  1. Vad fint du gjort härinne! Håller med om att turkost är säsongens färg, love it! 🙂

    När ska vi ses på en lunch? vi jobbar väl ännu närmare varann nuförtiden, eller?

    (pst, ändra gärna länken till min blogg till förort.se istf Maersta.)

    Kram!

Kommentera

