Vårstil x 3

Blev så inspirerad av Stinas vårstil att jag bestämde mig för att göra en (nästan) exakt kopia av hennes blogginlägg. Men till skillnad från Stina hittar jag hur mycket som helst som passar mig i vårens mode.

Kanske beror det på att jag äntligen känner att jag vet vilken stil jag har och hur jag vill ha det. När det kommer till kläder har jag exakt samma smak som när det gäller inredning, stilrent, nordiskt men gärna en liten kitschig twist. Funkis möter modernism liksom. Vilket i mitt fall oftast slutar i jeans och sneakers iofs ;).

Men såhär skulle jag kunna tänka mig att gå klädd i vår

tre par byxor
Tre överdelar
Tre par skor
tre accessoarer
Vårstil x 3

Kommentera

