Freeeeedag!

solen

 

skorna

Säga vad man vill om måndagar, tisdagar, onsdagar och torsdagar men veckans bästa dag är ju ändå fredag! Lite festligare, lite gladare.

Den här veckan har gått rasande fort (som alla veckor?) men jag verkar ha kommit tillbaka i rutinerna efter semestern och nu är det jobb och träning som gäller typ. Har lunchtränat två pass och hade ett till inbokat idag men glömde att jag hade heldagsmöte så jag får träna järnet i helgen istället. Både träningen och ljuset gör att jag känner mig piggare och gladare än på mycket länge. Jag somnar iofs i soffan vid 21 men vad gör det 😉

Nu är det enda jag behöver lite värme. Hör ni det? Väääääärme!

Freeeeedag!

Kommentera

