Vårlängtan

image
gårdagens inköp
image
På shoppinglistan

Den senaste veckan har jag njutit av mer sol än de föregående tre månaderna tillsammans tror jag. Det tillsammans med det faktum att det är ljusare både när jag åker till och från jobbet har gett mig en fantastisk vårlängtan!

Just nu längtar jag efter
+ Kaffe på altanen
+ Isfria gator
+ Sneakers
+ Vårjackan
+ Vårblommor

Men mars är ju ändå en vintermånad (trots att jag tycker vintern ska vara slut efter vasaloppet) så i väntan på våren har jag några andra saker att se fram emot

+ Bloggers bootcamp!
+ Premiärmilen
+ Stinas födelsedagskalas (fast då är det april och officiellt vår)

Så välkommen mars!

Vårlängtan

En reaktion på ”Vårlängtan

Kommentera

