Back to life

stuga
Här bor vi nästa vecka, är glad att vi lyckades bli sjuka innan sportlovet iallafall

Har varit i magsjukehell och återvänt, nu något kilo lättare och lite skakis. Men det var otroligt skönt att kunna dricka en kopp kaffe i morse.

Det började i tisdags eftermiddag, under kvällen var jag helt däckad och igår sov jag nästan hela dagen, så fort jag reste mig blev jag yr och illamående. Idag är jag mycket bättre men stannar ändå hemma en dag till från jobbet, mest på grund av smittorisken, är också lite matt och yr men mår ändå mycket mycket bättre. Tur att det går över fort.

Däremot har resten av familjen (utom lillskrutt hon var ju magsjuk redan förra veckan) insjuknat och nu ligger älsklingen i soffan och Lea i sitt rum och sover. Påminn mig att vi ska åka utomlands nästa februari ok?

Back to life

Kommentera

