Jävla skitdag

image
på tunnelbanan

Gick upp extra tidigt, väckte barnen extra tidigt och drog iväg dem extra tidigt eftersom vi hade frukostmöte idag. Missade ändå bussen pga tjuriga ungar men hade hunnit i tid om inte t-banan bråkat ihop och tagit dubbelt så lång tid som vanligt.

Frös hela dagen pga kallt och för lite kläder. Gick extra tidigt eftersom det är föräldramöte men tåget stannade strax innan Gullmars och när jag kommer fram har jag 1 minut på mig att springa till bussen som står allra längst bort. Blir hindrad av slöa människor på fel sida i rulltrappan men ser bussen, springer, springer och lagom till jag är framme stänger han dörrarna och kör iväg.

Nu blir jag sen till föräldramötet och är dessutom hungrig. Life’s good.

Jävla skitdag

Kommentera

