bästa träningsupplevelserna 2012

september18
glad efter Stockholm halvmarathon
Åker ner i ravinen
Åker ner i ravinen

Läste nån blogg som efterlyste bästa träningsminnena från 2012. Och jag kom på att jag sällan minns ett träningspass efteråt. Men några saker som skulle kunna relateras till träning kommer jag ihåg från förra året:

1. När jag åkte utför i Sälen med Lea för första gången. Hon älskade det och jag med (februari)
2. När jag åkte off pist nedför en lavin. Var livrädd och trodde jag skulle dö (april)
3. När jag sprang hela halvmaran utan att stanna. Innan hade jag som längst sprungit en mil (september)
4. När jag mötte två älgar på min skogsrunda (augusti)
5. När jag sprang min första mil (premiärmilen i mars)

bästa träningsupplevelserna 2012

En reaktion på ”bästa träningsupplevelserna 2012

Kommentera

