#plankanwars 2.0

För nästan precis ett år sedan körde vi plankanutmaning på jobbet och twitter och nu är det dags igen. Längst t om sista januari vinner!

Lägligt nog kör Uppochhoppa också en Plankanutmaning i januari men där gäller det ökning i procent. Oavsett tävling så är mitt eget mål att stå längre än 6 minuter. Något som känns lite avlägset när jag gjorde 2:20 på dagens maxtest. Men det ska nog gå. Det är ju mest i skallen det sitter.

Här ska plankas!

#plankanwars 2.0

3 reaktioner på ”#plankanwars 2.0

  1. Visst är det bra med utmaningar?! Man vill ju inte komma sist liksom så det är bara att köra på!! Jag maxade bara 1 min och 45 sek och mitt mål är 3 minuter! Hoppas det går!

    /Fia

Kommentera

