Stressless

Vilken skillnad det är att jobba när alla andra är lediga :). Idag har jag både hunnit rensa mejlen, todo-listan och styra upp en massa saker som jag inte hann med innan jul.

Jag hann till och med träna en stund på lunchen och insåg att min kondis inte är riktigt vad den en gång var. Så nu har jag bokat in pass på Sats varenda ledig dag. Jag jobbar ju bara en dag till, sen är jag ledig en heeel lång vecka, då vi bara ska mysa och ha det skönt. Och ja, träna då såklart. Närmaste målet är ju premiärmilen på 55 minuter. Men det ska väl gå lätt som en plätt?

lunchträning
Dagens svetto
Stressless

Kommentera

