Borta bra men hemma bäst

julkula

Lite trött efter en lååååång bilresa i riktigt trist regnväder och med dåliga vindrutetorkare är jag nu riktigt glad att vara hemma i mitt fina, sköna hem. Nu ska jag bara jobba två små dagar innan en hel veckas ledighet. Vissa har det bra ;).

Tänker ägna den lediga tiden åt att varva ner efter en tuff och intensiv höst, träna, leka med kidsen och fundera över det nya året.

2012 har varit ett bra och spännande år med många nya saker och inte minst ett nytt jobb men jag tror att 2013 kommer bli ännu bättre, med ännu fler roliga saker! Mitt nyårslöfte, om man nu kan kalla det löfte är att bli lite snällare mot mig själv och göra lite mer av det jag verkligen vill göra.

Och jag har börjat fylla nästa års kalender med roligheter. Eller vad sägs om Sälen på sportlovet, premiärmilen, springcross och tjurruset och så ska jag springa halvmaran igen förstås – på två timmar. Andra saker som är sånt jag skulle vilja göra, kanske nästa år, kanske ett annat. Är paddla kajak i solnedgång, semestra på bondgård, fjällvandra och resa till Mexiko. Ja ni ser ju, 2013 kan ju inte bli annat än bäst!

Source: kanal5.se via Jan on Pinterest

Borta bra men hemma bäst

Kommentera

