Endast tomten är vaken

Och jag då. Är så hiskeligt trött varenda dag när jag vaknar och inte spelar det någon roll när jag går och lägger mig heller. Det verkar vara nåt kroniskt. Vinter tror jag det kallas. Nog för att jag gillar snön men det här mörkret alltså…. får mig att vilja gå i ide på riktigt.

Jag har iallafall klarat av det mesta av julklappsshoppingen, det gjordes nämligen igår hemifrån soffan på några klick. Man måste ju bara älska ehandel! Har några julklappar kvar och måste fundera ordentligt på dem. Vill köpa något genomtänkt ju.

Nä nu är det dags att väcka la familia för ännu en snöig dag. Det snöade rejält igår men jag hoppas att bussarna går som de ska. Molly har fått ny mössa, vantar och en fuskpolo så hon borde iallafall hålla sig varm. Så här glad var hon när hon fick prova dem i helgen.

Molly

Endast tomten är vaken

En reaktion på ”Endast tomten är vaken

  1. Lisa skriver:

    Ehandel är grymt. Kommer ihåg för många år sedan när jag frågade en kompis om vi skulle köpa julklappar tillsammans. Hon avböjde, då hon skulle köpa på nätet. Tyckte hon var världens tråkmåns. Nu klickar jag hem nästan alla klappar och tycker att det är madness att ge sig in till stan för shopping.

Kommentera

