Jag ser ljuset!

image

image

Ok att min hals fortfarande känns som sju svåra år och att jag knaprar ipren för att mota undan den värsta huvudvärken men jag är på benen och känner mig bra mycket piggare. Dessutom har regneländet bytts mot snö (om än slaskigt). Så nu sitter jag på bussen med the christmas Song i öronen.

Tänk snart är det jul, sen blir det nyår och så vips är det sportlov och påsk. Och innan vi hunnit blinka är det sommar, flipflops och dygnet-runt-sol igen. Så ser jag det.

Jag ser ljuset!

Kommentera

