Dålig på att vara sjuk

utsikt från soffan
utsikt från soffan

Igår satt jag på jobbet och ömsom huttrade, ömsom svettades. Eftersom inte ens ipren hjälpte mot huvudvärken och halstorrheten så bestämde jag mig för att stanna hemma idag. Men jag är ju så kass på att vara sjuk. Skulle vilja ligga i soffan/sängen och sova mig frisk men istället har jag

  • satt på en maskin tvätt
  • diskat
  • svarat på mejl
  • ägnat mig åt lite korr

Och jag är fortfarande rastlös. Tyvärr blir jag yr i huvudet och får akut huvudvärk om jag ens rör det minsta lilla på mig. Så ni förstår ju… men snart ska jag ut i regnet och köpa nya ipren. De är sluuuuut (läs synd om mig)

Dålig på att vara sjuk

Kommentera

