En grådassig novembersöndag

En grå och ruskig dag i november kan vara helt ok.

 

Började dagen med att måla naglarna, sen 30 minuter på löpbandet följt av 75 minuter yoga och 10 min i bastun, sen var jag skönt avslappnad, genomvarm och superhungrig!

Eftersom resten av familjen hade ätit frukost dukade jag upp mig en egen brunch med danskt rågbröd, äggröra, kaffe och äppeljuice.

Resten av dagen har varit långsam och skön. Älsklingen är i Gustavsberg och Lea har sovit över hos en kompis, de kom hit nyss och sitter och spelar dator. Jag och Molly har tagit en promenad till port73 där vi köpte skor till henne och en massa frön så nu står fröknäcket i ugnen. Ska bli spännande att se hur det smakar.

En helt vanlig, skön och avslappnad söndag alltså.

En grådassig novembersöndag

Kommentera

