Tröttmössan på

Solen sken en stund på mina fötter idag iallafall

Sitter på tåget på väg hem och är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Efter en hel helg utan solljus och en intensiv dag på jobbet är jag redo att somna här och nu. Funderar på om det kan vara nån vitaminbrist eller om det helt enkelt bara är årstiden?

Jag tröstar mig med att jag iallafall gör roliga saker på jobbet och snart kommer jag kunna avslöja vad det är ;).

Nu väntar snart middag och senaste avsnittet av the good wife. Sen är det väl torsdag igen.

Tröttmössan på

En reaktion på ”Tröttmössan på

Kommentera

