Nydressad

image

image

image

image

I lördags handlade jag nya skor. Ett par helt fantastiskt sköna fodrade, marinblå adidas.

Jag hade tänkt att det fick räcka med klädshopping den här månaden men när jag skulle ta på mig mina svarta jeans igår såg jag att nån hade torktumlat dem, med fula vita ränder som följd.

Så jag kände mig helt enkelt tvungen att shoppa nya jeans (stackars mig). I rena farten fick jag också med mig en lila glittrig tröja, nästan precis likadan som min gröna favvotröja.

Så nu är jag nydressad från topp till tå och på väg till jobbet.

Happy mondays på er!

Nydressad

Kommentera

