Lovely lördag

 

 

En helt vanlig lördag som började med ridning och dans som vanligt. Sen lördagsfika på världens bästa Malmens konditori och så en tripp till Länna för att kolla på skor, matta och soffbord. Jag kom hem med ett par riktigt sjyssta vintersneakers från Adidas och ett soffbord från Hay på önskelistan.

Jag kände mig lite hängig i morse med kli i halsen och dunkande bihålor så jag funderade på att boka av mitt inplanerade bodypump pass men mot eftermiddagen kändes det bra så jag tog mig iväg ändå. Tog det lugnt och det kändes riktigt bra. Avslutade lyxigt med en kvart i bastun. Lovely!

Nu har vi satt i oss nya helgfavoriten kyckling med rotfrukter och fetaost och lite senare ostbricka, yum, yum. Jag älskar lördagar. Och fredagar. Och söndagar och måndagar. Tisdagar däremot…

Lovely lördag

Kommentera

