Mitt liv består av torsdagar

image

Varje torsdag vaknar jag och tänker: torsdag igen? Vart tog veckan vägen?

Ett bra betyg tror jag eftersom jag lätt blir uttråkad och avskyr att ha lite att göra.

Just nu är vi i slutfasen av ett projekt på jobbet och jag får väl säga att jag gillar det. Tidspressen, stressen, känslan av att alla är på tårna och kan explodera när som helst. Vissa tycker kanske att jag är sjuk i huvudet men jag tror att jag bara är lite adrenalinjunkie.

Så idag laddar jag för en fullproppad dag med lite Roberta Flack i lurarna.

Happy torsdag!

image

Mitt liv består av torsdagar

Kommentera

