Härliga helg

hittade så vackra tomater på Ica Maxi, billiga var de också. De fick pryda mitt lördagsfrukostbord
En annan sorts tomat efter helgens obligatoriska löprunda

Eftersom vardagarna just nu verkar gå i rasande fart använder jag helgerna till att varva ner och komma i fas. Den här helgen har vi faktiskt inte haft nånting alls inplanerat och eftersom det är höstlov från både ridningen och dansen har det varit extra skönt (även om jag inte fick sova längre än till sju i lördags).

Igår åkte vi till kyrkogårdarna och tände ljus, sen var vi förbi antikladan och tittade på allt från gammalt skräp till riktiga fynd (som gröna 70-talslampor i glas att ha i vardagsrummet. Dock saknades upphängningsanordning så det blev inga).

Vi handlade mat och jag sprang en härlig liten runda med P1 dokumentär i lurarna. Sen blev det hemmafix, god middag och lördagsmys med chips och dipp och film.

Just nu dricker jag kaffe och läser ikapp alla bloggar jag inte hunnit med under veckan, Om en timme blir det härliga yogapasset. Love sundays!

Härliga helg

Kommentera

